Ook dit seizoen weer een aanbod voor de Marriage Course: investeren in de belangrijkste relatie van je leven. Zeven avonden duurt de cursus. Allerlei aspecten komen naar voren, zoals communicatie, impact van familie, de kracht van vergeven, goede seks en liefdestalen. En even voor de duidelijkheid: daar praat je alleen samen als stel over!!!

De avonden worden gegeven in een gezellige huiskamer. Als stel ben je een avondje samen uit met daarbij een hapje en een drankje in een gezellige en ontspannen sfeer. De data zijn in overleg.

Gewerkt wordt aan de hand van een DVD en een cursus/werkboekje voor beide deelnemers. Er zijn kosten aan verbonden.

Nieuwsgierig geworden? Meer informatie? Neem contact op met Sjanie en Geerit van Heemskerk, telefoon (0548) 65 50 34 of 06 40 84 84 28 of mail: geerit.vanheemskerk@gmail.com

Doen!!!