Geloofsgemeenschap Sint Sebastianus Hellendoorn

De R.K. geloofsgemeenschap in Hellendoorn is één van de zeven geloofsgemeenschappen die tot de Marcellinusparochie behoren. De Sebastianuskerk binnen deze geloofsgemeenschap is meer  dan een gebouw. De Sebastianusgeloofsgemeenschap is een levende geloofsgemeenschap gevormd door mensen die samenkomen, bidden, zingen en lief en leed delen, waarbij ze Christus en Zijn Woord centraal stellen in hun leven.

Tot onze geloofsgemeenschap behoren het dorp Hellendoorn en buurtschappen Hancate, Elen en Rhaan, de Hellendoornse berg en een stukje van het Hellendoornse Broek, de Colenstaartsweg en omgeving Hulsen, Marle, Schuilenburg en Overwater.
Inwoners van de Kruidenwijk kunnen zowel bij de geloofsgemeenschap Sint Sebastianus als die van de H. Antonius van Padua in Nijverdal worden ingeschreven.

Informatie kunt u vinden op www.sintmarcellinus.nl

Kerkomroep: Beluister de dienst op kerkomroep.nl

St Sebastianus Hellendoorn

Bibenstraat 38