Werkgroep Bruisende Kerk in Nijverdal

Oecumenische dienst van de gezamenlijke Kerken

Elk jaar vieren wij Bruisende Kerk in Nijverdal. Een prachtige oecumenische dienst van de gezamenlijke kerken. De dienst wordt door de Raad van Kerken georganiseerd in samenwerking met Stichting Evenementen Nijverdal en wordt gehouden in de feesttent op het Marktplein in Nijverdal.

Alle inwoners van de gemeente Hellendoorn zijn van harte welkom om te genieten van de grootste kerkdienst van Nijverdal. De dienst vindt plaats op de afsluitende zondag van Bruisend Nijverdal en begint om 09.30 uur.

Na afloop is er meer dan voldoende tijd en ruimte om onder het genot van een kop koffie/thee en krentenwegge elkaar te ontmoeten.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jochem Kerklaan, 06-22188046 of jochemkerklaan@gmail.com